Sunday, February 21, 2010

Safely Arrive At Suez Canal

Alhamdullilah semlam myLove dah slamat smpai kat suez.. hepi sgt dapat msej dr dia.. dah lama dah xdpt msej dr dia.. huhu... dapatla ktorg main msej smlm... smlm die ckp ade 2nd Eng yg sign off.. die ckp sedih lak raser.. die kata best sign off kat ctu.. sbb turun kapal masa kapal gerak.. hurmm.. aku xleh nk bygkan trun mcm mana.. maknanya ade kapal kecil kat bawah yg sedg tggu smbil bergerak gak ker... best ker??? mcm menakutkan je.. kalo aku mesti takut dah nk trun.. hehehe.. xleh nk tnya die panjg2 dlm msej.. nantila.. tggu die dah blik msia aku tnya die dgn lebih lanjut.. hehehhe...

die ckp lepas ni kapal die pg yanbu.. 2hari je dah leh smpai yanbu.. kejap je.. dekat je kot.. tapi lepas yanbu nk pg colombo amik masa lama.. 9 hari.. huhu.. smlm die ade bgtau brita yg agak menggembirakan.. die ckp kapal die pg kerteh lepas singapore... die ckp kalo boleh nak suh kak yatie dtg n nak suh aku ikut skali... hehhee.. tp aku xtau aku leh balik x masa tu... aku pun teringin gak nk jupe dgn die... wpun xlama lagi die dah nk trun... tp best jgak dpt jupe die kejap kat kemaman tu... leh aku bg die besday present... hehe... die ckp kemungkina pertengahan bulan 4 die trun... hepinyeee.... xsabar nk tggu.. tp...... die xtrun kat pasir gudang... xdapatla aku org first yg jupe die... die balik trg dulu.. huhuuhu.... sbb maybe die sign off kat china.. flight dr CHINA - KL - TRG.... so.. lambat skitla kot ktorg leh jupe... die mesti rehat2 dulu seminggu dua kat trg baru leh trun JB... atau... aku yg balik trg??? emmm... kalo aku balik pun... susah nk jupe kat trg.. aku xtau la mak bg tak kalo kua naik motor... huhu

xpela... yg penting die dah turun kapal nanti.. xkisah la bila jupe die... bila die dah trun kapal.. maknanya makin dekat la hari special kami.. takut lak rasa nk hadapi... aku ni kan pemalu.. hahahhaa.... smlam last msej die suh aku jaga diri baek2 n jangan maen hujan atau panas... bila masa la aku suka main hujan.. hehehe.. jgn harapla aku nk main panas.. aku mana leh kena panas nanti cair.. hahha... mesti die pesan mcm tu sbb die risau kat aku sbb asyik demam je.. aku bgtau la kat die skrg kat msia tgah musim panas.. hari2 panas.. huhu... abg.. balik malaysia cepat2 ye kalo xnak ayg demam lagik.. hehehe

No comments:

Post a Comment