Thursday, February 18, 2010

Alhamdulillah....

alhamdullillah arini aku dah sihat kembali... dua hari gak demam.. huhuhu.. xsuka demam.. xlarat nk bangun.. huhu... aku stat demam masa hari annivessary aku ngan mylove... demam rindu kot.. hehe.. xtau nape.. sejak beberapa hari ni aku asyik teringat kat die.. huhu.. mungkin slpas aku jupe kak yatie aritu.. aku jadi makin rindu kat mylove... aku btul2 teringat kat die bile tgok kak yatie.. huhu..

pagi td.. tiba2 kak yatie antar msej kat aku tnya sama ada mylove ade antar msej x.. sbb die nk bgtau mylove suh col sbb ayah nk ckp dgn die... aku jadi risau nape tiba2 ayah nk ckp ngan mylove.. ayah xsihat ker?? aku tnya la kak yatie.. ayah xsihat ker.. tp kak yatie ckp ayah dah sihat dah.. mula2 akak mcm xnk bgtau nape ayah nk col mylove.. tp lama tu bru die antar msej ckp ayah ckp nanti bila mylove balik.. die nk suh tunang n trus kawen..tp kak yatie dh bgtau ayah yg aku xabis blajar lagik.. xtau la ayah ckp ape lak lepas tu sbb kak yatie xblas dah msej lepas tu.. mngkin busy kot sbb masa tu die tgah hantar ayah bekam.. kawen??? aku dah bersedia ker nak jadi isteri org.. huhu.. wpun best sgt bila tgok org yg dah kawen...teringin jgak.. hehe.. (gataii!!!hehe).. tp rasanya tahun ni aku x bersedia lagi kot nak kawen.. lagipun mana la aku ade budget lagi nk kawen.. bukan ade duit simpanan pun.. huhu. tiap2 bulan gaji abis bayar hutang je.. huhu... kalo aku bgtau mylove pun mesti die pun ckp die xbersedia lagi... die pun bru je keje.. mesti saving pun xbyk lgik... tp takut lak.. nanti ayah die suh kawen ngan org lain sbb nak tggu aku lmbat sgt.. huhuhuhuhuhu.. harap2 tu tak berlaku... mesti dieorg xstuju sgt kalo ktorg nk bertunang setahun... act.. aku nk bertunang setahun sbb nk kumpul duit... xkanla nk kawen nk harapkan duit family je..huhuhu

abggg.. mcm maner ni.. kalo ayah suh kiter kawen terus mcm maner???? nak ker?? mcm best gak.. hehe..tp mana la kiter ade budget lagi kan.. kan.. kan.. ayg xdela nk wat grand2.. tp kan kawen sekali seumur hidup.. mestila nk wat special skit.. xnakla biasa2 sgt.. hehehe

No comments:

Post a Comment