Wednesday, February 10, 2010

BaLiK KaMpUnG.....

yeay.. malam ni kul 8 naik bas nak balik kampung ku yg tercinta kat terengganu... dah brape lama eh aku xblik... rasanya baru 2 bulan kot aku xbalik... rindu nak balik rumah.. rindu nak makan masakan rumah... hehehe....

td aku trima msej dr bakal kakak ipar aku.. pandai2 sendir je ckp bakal kakak ipar.. hopefully la.. kan manusia kan hnya merancang.. tuhan yg menentukan... hehehe.. die msej tnya bila aku balik sbb nak mintak tlg tengokkan pc die.. aku xde la pandai sgt pun.. tp hopefully dapat la tolg tgokkan pc die.. die ckp juz xdpt bukak email.. die nk antar kedai aku xkasik.. sbb kalo hantar kedai mesti org kedai tu akan kenakan caj yg mahal2... wpun rosaknye skit je...

sebenarnya aku xkisah nk tgokkan pc die... cumaa... act aku segan nak g rumah die... yela... xbiasa lagi dgn die... jupe pun skali je masa die dtg rumah braya tahun lepas... tp xkanla nk ckp xnak.. nanti die fkir ape lak.. xpela... aku kena yakinkan diri aku... aku bolehnyeeeee... smpai bila aku nk segan.. lambat laun aku kena hadapi gak... lebih baik aku blajar utk menghadapi skit demi sedikit... abggggg.. balikla cepat malaysia.. teman ayg pg rumah akak... huhu.. hehe.... chaiyok2 sya.. you can do it... ni la masanya ko dekatkan diri ko dgn family die.. lepas ni mungkin aku akan jadi satu family... aminnnn.....

No comments:

Post a Comment