Sunday, February 14, 2010

Pc Oh Pc.................

petang td aku pg rumah kak yatie nak tgokkan pc die.... raser segan lak sbb die kena dtg amik aku jauh2.. sbb jauh gak dr batu rkit nk pg rumah aku.. dalm 45 minit gak.. tambah jalan jem lagik... tp nk wat cmner kan.. aku mmg xbrani lagi nk bwk kete manual... huhuhu... so nak xnak terpaksa la tggu kak yatie amik.. die smapi umah aku kul 3.45 td.. aku jemput masuk umah dulu die xnak sbb die ingtkan ramai org kat umah aku sbb byk kete.. padahal sebenarnya kete je yg byk... kat umah ader emak n adik aku je.. hehehe

sampai2 kat umah kak yatie td.. aku tgok ade van sebuah.. alamak.. mesti ade abang yg lain ni.. segan lak rasa.. nasib baik masuk2 tgok xdela ramai sgt.. ade family luqman je.. hehe.. luqman yg bulat.. geram tgok.. hehe... aku pun masuk slm ngan mak kak yatie @ bakal mak mertua.. hehehe.. die ngah duk makan...pastu slm ngan mak luqman... n lepas tu duk kat depan mak kak yatie.. segan sebenarnya.. sbb xbiasa... huhuhu... mak kak yatie tnya.. bila balik johor.. aku bgtaula... ujung minggu ni... lepas tu aku g tlg kak yatie kat dapur... sementara tu husband kak yatie tgah on pc... tiba2 je die ckp.. dah boleh dah bukak email.. hahaha.. blum sempat aku tgok lagi.. dah ok dah.. akak ckp pc tu takut ngan aku kot.. hahahaha...

lepas dah mkan n minum.. dah dekat kul 6 dah.. husband kak yatie keje kul 7.. so.. mula la bertolak nk antar aku.. rasa ksian lak ... dah la baru abis keje kena dtg amik aku.. lepas antar aku nk g keje lak... huhuhu.. nasib baik akak n husband die mcm sporting je.. dlm kete td byk gakla borak2.. diorg terkejut aku ckp aku dah duk johor 6thun... yela.. masa degree 4 thun.. keje dlm setahun.. pastu amik master dah setahun lebih dah... so lebih kurg 6 thun gakla aku kat johor ni... tp byk jalan2 kat johor aku xtau lagi.. hahhaha

emmm... td aku miscoll abg... dapat smbung... bunyi beep beep... aku rase hepi sgt.. sbb kemungkinan die dah smpai spain.. tp xtaula die leh antar mesej x.. aku dah antar msej kat die.. tp aku xtau dah delivered x.. sbb xde delivery report... so aku juz tggu jela kot2 die antar msej.. tp aku xdela berharap sgt.. die pun dah ckp.. kemungkinan je ade line kat spain... abg.. i miss u so much.. hhuhu

No comments:

Post a Comment