Monday, February 22, 2010

AiR AsAm JaWa

Pagi ni aku brekfes ngan air asam jawa.. xtahan dah ngan suara rock aku ni... huhuuhu... nk ckp pun susah.. nak nyanyi pun susah... hehehhehe... dah lama dah rasanya xkena penyakit ni..

emm.. pagi td dah pos dah application form utk uitm dungun.. xtau la dapat x.. aku juz cube je.. mana tau ader rezeki.. best skit.. dekat dgn umah.. tiap2 minggu leh balik... tp sebenarnya ade sesuatu yg aku xska kat uitm dungun tu.. harap2 la aku xdpt uitm dungun.. dapat yg kat kuala trg.. xpun kalo dapat yg chendering tu best gak.. lagi la dekat sgt2 ngan umah aku.. xyahla aku nk sewa2 umah... tp kalo dpt uitm dungun gak.. xpela... nak wat cmner..

buat masa ni aku cuma nk plan nk keje dkat2 dgn trg je.. sbb aku rasa aku nk duk dkat dgn family.. senang skit kalo aku ade ape2 masalah in future... at least ader family .... sbb aku fikirkan aku bakal menjadi isteri kepada seorg yg keje kapal yg sememangnya akan selalu ditinggal berbulan2.. huhuh.. nak wat camner kan.. die pun keje.. bukan g jalan2... die g cari rezeki.. hopefully aku dapatla keje kat terengganu.. amin..

No comments:

Post a Comment