Wednesday, February 10, 2010

ByE ByE CyGGGGGGGGGG

" bye2 cygggg... 9 hari lagi kita jupe..."

hurmm.. ni la sebahagian dr msej yg aku trima td..msej last dr mylove sebelum kapal die gerak menuju ke suez... xleh tulis penuh2.. private and confidential... nanti ade yg termuntah bila baca.. hehehe...die ckp mungkin bila masuk spain nanti akan ade line tpon... so kalo ade die akan msej aku... so aku mcm biasa akan menunggu.. tp aku xberharap sangatla sbb biasanya susah nk dpt line kalo xbtul2 masuk port.. xpela... aku tggu die sampai suez nanti.. 9 hari je.. nanti pejam celik pejam celik.. die dah smpai suez.. lagipun esok aku balik umah.. so masa akan berlalu dengan lebih cepat... esok aku balik ngan bas kul 8mlm.. teringat tyme aku balik ngan die aritu... xsangka sbb tiba2 je die kena turun kapal.. patutla die tiba2 mesej aku cakap jgan beli tiket dulu.. dapatla ktorg berjumpa n berdating kat terengganu.. hehehe... first time ktorg date kat trg.. sblum ni aku mlas skit nk kua kat trg.. bukan ape.. kat trg ramai sedara.. segan lak nnti kalo terserempak ngan sedara... ehhehe.... hurmm.. tp kali ni aku kena balik sorg2... huhuuhu.. i miss u so much... cepat la balik msia... leh kiter balik trg sama2 lagik..huhu... tp kali ni rasa mcm nak blik naik kete lak... sbb nnti sng kalo nk kua kat trg nanti... ehehhee....

No comments:

Post a Comment