Wednesday, February 10, 2010

NeW ShOe

Tadaaaaaaa....



akhirnya aku bli gak sandle baru menggantikan sandle lama aku yg agak uzur tu.. tu pun sbb nak balik kg esok.. kalo aku balik dgn sandle yg uzur tu.. mesti mak aku bising nanti.. hahaha.....
murah je sandle ni. 25 rggt je.. hehe.. aku ade je sandle lain.. tp high heel.. xlarat nak pakai hari2.. sbb tu aku blasah je pakai sandle yg dah uzur tu slagi leh pakai.. hehehe.... bila sebut pasal sandle.. teringat sandle raya aku yg warna putih.. aku suka sandle tu sbb bg aku nmpak cantik n mcm mahal wpun murah je.. hehe.. tp dah kena curik... aku selalu letak je sandle2 kat depan pintu blik.. malas nak angkut2 msuk dlm bilik... last2 sandle kesygan aku tu kena curik.. ntah sape yg berkenan kat sandle aku tuh.. kalo berkenan belila sendiri.. ni nak curik2 lak... huhuhu.. so aku anggap jela bukan rezeki aku.. harap2 sandle baru aku ni xkena curi gak.. sbb leceh la nak angkut2 masuk bilik.. huhuh... kepada pencuri tu... jgn curi sandle aku yg ni lak eh.. murah je sandle ni.. pg beli kat JJ tuh.. hahaha.. mcmla pencuri tu baca blog aku ni.. heheeh..

emm...lepas bli kasut... pg usha penimbang berat sbb aku ingat nak beli penimbang sbb nak observed berat badan aku ni.. nak tgok ader perubahan x setelah makan pau stiap ptg.. hahaha.. usha punyer usha... tgok2 harga smua 30rggt ke ats.. aku nyer budget nk bli yg belas2 je.. so aku tangguhkan dulu niat nak bli penimbang.. tggu ader duit lebih nantila... lepas tu jalan pg taman u jap cari bateri HP nk ganti bateri hp aku yg dah kong tu.. abis 45 rggt kat kedai td sbb bli hand free skalik... nk dgr lagu atas bas nanti... bateri 30rggt.. hands free 15rggt...

owh ye.. lupe nk ckp.. aku pg jj ngan linda td.. hehe.. lepas dah bli bateri.. jalan balik JJ smula n wat kptusan nk blik sbb xde nk bli ape2 dah.. tgah jalan2 aku duk borak2 ngan linda... n tiba2 linda ckp : sya.. tu Dr R.. masa tu Dr R dah jalan dah... so aku xsempat la nk tgok... linda je la yg sempat angkat tgan...lepas tu jalan skit.. nmpakla wife n ank Dr R.. memandangkan die pandang blah lain.. aku xtegur la wife die... ktorg pun trus jalan menuju ke kete... jalan punye jalan.. bila dah nak smapai kat kete.. tiba2 ternampak kerete yg slalu menjadi perhatian.. haha.. kete Dr R... betul2 parking sebelah kete aku.. hahahah.. mcm klakar la lak.. dalam byk2 parking.. die parking sebelah kete aku.. xtau sama ada die prasan x kete sebelah kete die tu adalah kete aku.. hahaha... disebabkan pristiwa ni jarang berlaku.. aku pun decide nk amik gmbar sbg kenang kenangan.. chewahhh.. hehehe... xleh nk ltak kat cni lak.. sbb gmbar tu ade ngan linda.. td suh die bluetooth tp HP aku yg ngok ni xckup space as usual.. huhu.. xpela... will update later. heehe

No comments:

Post a Comment