Tuesday, February 9, 2010

FrAnCe

hurmmm.. kan best kalo france tu sebelah skudai je... xsmpai 10 minit dah leh sampai... skrg my love tgah on da way ke france.. die ckp aritu sehari je masa utk smpai france dr Rotterdam... so sepatutnya skrg dah sampai... mungkin kapal lum masuk port lagik n dats why die xde line lgik nak mms aku.. xpela... aku tggu jela... tu kan dah jadi pekerjaan sambilan aku menjadi penanti yg setia.. hehe... hopefully die sihat je.. td baru dpt mms gmbar yg die bg...dah kena tgok kat tenet.. sbb masa die antar aritu xleh trima sbb xcukup space memory gara2 HP aku yg ngok tu.. huhu.. mcm dah makin kurus... penat keje agaknye... huhu.. so aku pun kenala kuruskan badan gak nmpaknyeee... xnakla nampak aku lagi gemuk dr die...hehehe... tp skrg smngat utk jog dah kurang... asyik mlas je.. mungkin sbb kena jog sorg2 kot.. kalo ader kawan bru smngat skit.. xpela.. skrg pun aku dah xmkn berat2 ptg2.. harapla dapat membantu aku menguruskan badan.. huhuhu... chaiyok2 sya.. masa dah makin suntuk.. berusaha!!!!!!

No comments:

Post a Comment