Wednesday, March 17, 2010

Update From Sri Lanka....

stiap entry yg aku wat mesti ader kaitan dgn myLove..hehe... sorila kpd sape2 yg xsuka baca.. kalo xsuka sila jgn baca ye.. sbb mmg tujuan aku wat blog ni nk tulis smua kenangan2 aku supaya aku xlupe n sentiasa dlm kenangan... smlm myLove jalan2 kat sri lanka.. die ckp kat ctu biasa2 je.. xde sgt tempat menarik... bila die ckp dei trun kapal.. aku dah pesan siap2 jgn tersangkut lak kat awek2 kat sana yg macam kajol ker.. die ckp xnakla mcm kajol.. kalo pretty zinta nk gak.. amboi!!.. hehe.. tp die ckp xde langsung yg mcm pretty zinta.. hehe.. nasib baik.. hehe... mcm la kalo ade die nk ngorat.. i trust him.. :-)

ni antara gmbar2 yg die hntar kat aku melalui mms....

hurmmm.. ni la hobi myLove.. memancing.. pantang ader pluang.. mesti die memancing.. kalo ade kat darat pun mcm tu gak.. slalu pg mancing kat tanjung.... nasib baik aku pun minat gak mancing...hehehe... mula2 bila aku tgok gmbar ni.. aku pun ckp.. wah.. bestnye.. dapat ikan besar.. tp bila disoal siasat rupenya tu die juz bergmbar dgn ikan yg org lain tangkap.. tipah tertipu.. heheheh....

ni myLove bersama gajah sri lanka.. die ckp gajah tu besar sgt2.. xsama mcm gajah kat malaysia... erk.. bila tgok2 balik.. mcm bahaya je.. dahla gajah tu xduk dlm sangkar.. kalo tiba2 die kejar camner??? tp mesti gajah tu dirantai kan.. kan. kan.. hehe

myLove bergambar dgn kete ape ntah ni.. kete diraja kot.. hehe.. kalo tgok btul2.. kat depan kete tu ader kertas putih... kat kertas tu ade tulis "DO NOT TOUCH".. prasan x kat mana tgan myLove?? hahaha.. aku xtau la die xprasan kertas tu atau wat2 xprasan.. hehehe


hurmmm.. tu je la gambar2 yg boleh dikongsikan di sinni.. hehe... skrg kapal die tgah gerak pg singapore.. dlm 4 hari smpai... yeay.. :-)

No comments:

Post a Comment