Tuesday, March 30, 2010

KEMENANGAN PENYELAMAT.... hahaha....

Semalam masa aku chat ngan azah.. die perkenalkan aku dengan satu game kat FB.. die suh aku try main sebab die ckp die main xlepas2 lagik level 10.... so disebabkan aku xde keje sgt n bosan ( walaupun sebenarnya progress report yg nk kena hntar xsiap2 lagik.. hehehe ) , aku pun menyahut cabaran tu.. ngenge... nama game tu parking mania... pada sapa2 nk main tu.. leh klik di sini.. hehe.... ni preview game tu...


cara nak main game ni, bawak kete masuk parking tanpa melanggar ape2... kalo langgar skit pun dah batal... mcm nak amik lesen kete lak bila main game ni.. aku siap praktikkan cara nak wat side parking masa amik lesen dulu dlm game ni.. berguna jugak belajar masa amik lesen tu.. nk praktikkan dlam alam realiti xbrani takut bergesel ngan kete org lain.. huhuhu... tp game ni ade satu kelemahan... kalo kita dah smpai certain level... kalo tym level tu kita mati.. game tu akan restart balik start dr level 1.. huhu... xke letih n geram sbb bila dah smpai level tinggi n mati, kena stat level baru... disebabkan tula jadi geram n berusaha gak nk menang.. hahaha

azah bgtau aku yg die paling tinggi pun level 10 je.. die challenge aku suh lepas level tu... so smlm aku berhempas pulas la main.. tp xdapat lepas level 10 :-(... dah putus asa.. aku pun tido... tp mlm ni.. aku menyambung balik perjuangan setelah tgok rumet aku aka linda pun dah tertarik nk main n bersungguh2 nk challenge level ktorg ( azah and aku) hahaha... melihat die bersungguh main smpai terjerit2 kata game tu tipu sbb die xlanggar pun (padahal xnak terima kenyataan.. hahaa) ..so aku pun meneruskan perjuangan... setelah main dgn tekun dan sabar.. akhirnya aku berjaya smpai ke level 10... setelah memikirkan semasak-masaknya teknik yg sesuai utk masuk parking tu.. aku pun decide untuk masuk mengundur memandangkan keadaan parking tu yg paling tepi n kcik.. setelah bertungkus lumus...


AKHIRNYAAAAA.....
...
..
.

aku berjaya masuk parking tu tanpa langgar ape2.. yeay... berhasil jugak usaha n kesabaran aku.. hahahahaaha.. (kalo la aku tekun mcm ni wat projek master, mesti dah lama dah grad.. ahaha)... aku menjerit kegembiraan disambung dgan jeritan kekalahan dr rumet aku... hahaha... die xleh trima kenyataan aku berjaya... hahahaha... tp at last die mengucapkan terima kasih kat aku sbb berjaya men'stop' die main, sbb selagi xde sape2 lepas, slagi tu xleh nk berhenti main.. sampai keje pun xjalan.... siap salahkan aku perkenalkan die game tu.. hahahaha.. ni la preview kemenangan aku.. wahahaha... yg aku bulatkan tu kete yg aku bwk... susah wooo nk masuk parking kat ctu.. hahaha....


hahaha... tapi yg lawaknye.. ktorg punyela beriya2 nk lepas level 10 sbb ingtkan lepas tu ade level 11... tp........
.
.
.
.
.

rupe-rupenya game tu smpai level 10 je... hampa ktorg.. hahahaha... tp nasib baikla xde level 11.. kalo tak.. abisla ktorg.. xleh nk wat keje lain, addicted ngan game ni.. hehehe....
.
.
.
.
.

MORAL OF THE STORY : jangan cube2 nak main game kalo tym bukan betul2 tgah free xde keje... kalo ade keje, baik lupekan hasrat nk cube main game.. tp utk org2 mcm aku la... sbb mmg giler main game.. pantang ade game baru mesti nk download n main.. heheheh..



THE END


No comments:

Post a Comment