Monday, March 15, 2010

+60320.....

semlam lepas mandi.. tgok hp ade 2 miscol dr no +60320.. pelik je no... mula2 fikir gak no sape ni.. tiba2 terfikir mungkin mylove yg col... sedihnye kalo btul die yg col... ruginya aku xangkat.. huhuhu.. tp beberapa saat lepas tu.. dapat call dr no yg sama.. aku pun cepat2 angkat.. aku ckp hello... pastu snyap je... lama lpas tu bru dgar suara hello... Ya Allah.. mcm bermimpi lak aku dgr suara ni... suara yg dah lama aku xdgr.. dah hampir 3 bulan kot aku xdgr... trus kluar perkataan "abg!!!!" dr mulut aku... dgn konfidennye aku.. kalo salah org wat malu je.. hehhee..
pastu myLove ni saje je bila tgok aku confident sgt die ckp " abg?? abg mana lak ni" huhu.. konon2 nya aku dah slah org... tp aku yakin aku xsalah org... aku cam sgt suara die... last2 die mengaku.. kalo die ade kat dpan aku skrg.. dh lama dah aku cubit die.. saje je nak main2kan aku.. huhu.. aku hepi sgt smlm dpt ckp ngan die... tp xleh nk ckp lama sgt2.. sbb xde port yg sesuai utk bergayut.. sbb yela masa tu kat rumah org lain..huhu.. wrong timing lak plak.. huhu.. aku ckp kat die kalo smpat arini coll la aku lagik.. sbb aku xpuas lagik ckp dgn die...huhu

skrg die bru smpai colombo.. tp smlm xmasuk port lagik.. juz anchor kat tgah laut je.. sbb tu xde line sgt.. ni pun die beli sim kad sbb ade agent yg naik jual simkad tu atas kapal... sbb tu la myLove leh col aku... die ckp arini mungkin masuk port.. tp sehari je.. xtau la die smpat x col aku lagik.. ntah2 kapal die dah gerak dah... huhuhuuhu.. tp xpela... lepas ni colombo.. 4 hari lagi smpai singapore.. bila dah sampai singapore baru decide sama ada kenapg kerteh x.. harap2 jadila pergi kerteh.. at least ktorg leh bergayut.. wpun xjupe.. sbb die ckp xyah la aku balik.. sbb menyusahkan aku je.. lagipun bulan depan die dah nak balik dah... die ckp die mungkin trun 15 HB APRIL 2010.. arini dah 15hb MAC.. maknaya cuma sebulan je lagi.. rasa kejap lak masa berlalu... xlama lagi ktorg boleh dating .. hehehehe.. xsabar sgt nk jupe die.. heehehe

hurm... masa berborak smlm.. aku citer la kat die yg aku ade kat KL.. shopping.. hehe.. die trus tnya shopping barang tunang ker?? hehe.. aku pun ckpla.. mana ada.. lmbat lagik nk tunang.. die pun jawab beli jela siap2... xnakla.. aku xnkla beli sendiri.. aku nk pg bli barang tunang sma2 ngan die... hehehe... hurmm.. tiba2 teringat.. smlm wife pak cik malik tu ade tnya yg aku dah tunang ker.. hehe.. mak aku jawab blum lagi.. tggu satu2 settle dulu...huhu.. adakah ini bermakna aku xlehla nk tunang sebelum abg aku kawen.. huhu...mak cik ani tu pun ckp buat jela skali masa abg aku kawen... hehe...mak aku diam je xckp ape2.. hee.. act.. aku xbgtau lagik mak aku pasal nk bertunang ni.. sbb myLove xbg aku bgtau ape2 lagik.. die nk bgtau sendiri kot.. hehehe... hurm.. stiap kali die tnya ttg myLove.. aku akan ckp tggu die trun kapal dulu.. so mak aku x expect yg aku nk tunang dlm waktu terdekat ni.. hehehe.. xpela.. ape2 pun aku tggu myLove trun kapal dulu.. baru sng nk bincang...semuanya aku berserah pd jodoh dan takdir..

No comments:

Post a Comment