Wednesday, March 3, 2010

hadiah besday + annivesarry

hurmmm.. aku baru dapat idea nak beli jacket utk hadiah besday + annivessary myLove... disebabkan combine 2 hadiah.. aku budget lebih skit la utk hadiah tu.. aku plan nak beli fleece jacket.. memandangkan die suka gak pakai sweater n die slalu gak pg negara yg sejuk.. so aku raser sesuai la aku adiahkan kat die.. cumaaa.... aku xtau nk bli kat maner... huhu.. aku ader usha2 kat online.. tp aku xbrani nk beli sbb takut dlm gmbar cantik tp realiti xcntik.. lagipun kalo beli online.. xleh nk sentuh dulu kain jacket tu sama ada lembut x n kat dalam die mcm mana.. sbb mylove pernah beli jacket tp die xpakai sbb xsuka kain yg kat dlm jacket tu.... hurm.. nk g window shopping mlas... huhuu.... hurmmm... atau aku tggu die turun kapal... n pg bli sama2 dgn die... biar die pilih yg mana die ska.. ok x?? tp xsuprise lak kan.. huhu.. xpela.. kalo dah terpaksa nanti terpaksala guna cara tu.. hehheeh.. tp kalo aku suh die pilih mesti die xnak pilih.. bukan senang aku nk blanja die ape2... slalunya mesti die xnak.. die xnak menyusahkan aku la tu.... wpun sebenarnya aku xrasa susah pun.. huhuh.. p/s :abg.. xkira.. nak xnak abg kena pilih gak.. hehehe

No comments:

Post a Comment