Thursday, March 11, 2010

JoM KarAoKe!!!! hehehe

arini baru diperkenalkan satu software lirik yg baru dr farah... best.. sbb die kua lirik satu2.. yg sblum ni aku install.. lirik die xgerak2.. kena scroll sendiri.. tp software ni best sbb lirik die gerak2.. mcm karaoke.. hehe... kalo sape2 yg nk leh download kat cni... jom kiter karaoke.. hehe

actually aku saje je sbb tgah bosan... nak wat keje malas.. hehe.. cari installer lirik ni rajin lak.. heheh... beberapa hari ni aku mcm xde mood dkit.. aku raser sunyi sgt.. mungkin sbb aku dh lama xdpt contact ngan myLove kot... arini dah masuk hari ke-8 aku xdapat ape2 brita dr dia... napela email amos tu dah xleh guna... kalo x.. ari2 aku leh trima n blas email die.. huhuhu....

emm.. esok mak aku nk dtg cni.. yeay.. leh g jalan2 n shopping.. hehehe... tp duit xde nk shopping.. bilala gaji nk masuk ni.. huhuhu... xpela.. at least masa akan berjalan ngan cepat hujung minggu ni... n aku akan dpt trima brita drpd mylove.. sesungguhnye aku amat2 merindui die.. huhu.. :-(

No comments:

Post a Comment