Sunday, June 13, 2010

abg ku kawennnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!! part 1

cian kat blog aku ni dah lma xupdate.. mood nk update xdtg2... hehehe... lagipun sejak smenjak 2 bulan kebelakangan ni aku byk bercuti.. so lagi la xde mood nk update blog .. hehe.. ni pun aku baru je smpai dr terengganu kul 6 pgi td... balik sempena perkahwinan abg aku... akhirnya aku dapat seorg kakak.. walaupun skadar kakak ipar... sbelum ni teringin gak nk ader kakak sbb aku anak kedua.. ade abg sorg.. n adik ppuan sorg.. so aku hnya berpluang dapat kakak ipar n adik ipar lelaki je la... hehehe

aku balik seminggu awal dr tarikh akad nikah abg aku... sbb byk keje... aku ader 3 org adik bradik je.. so aku la yg byk kena tlg wat keje2 kat umah... mak aku mmg harapakan aku je... sbb tu ari2 die tnya bila nk balik... risau die takut xsempat siap keje.. hehhe... oleh sbb ksiankan mak aku... aku pun blah la dr UTM seminggu awal.. dengan slambernye mintak cuti walaupun ade keje kena siapkan.. huhuhhu.....

keje2 yg menunggu aku seperti biasala.. mengemas rumah... menclearkan ruang tamu n ruang makan sbb nnti senang org nk masuk ramai2... sbb nk wat tempat utk plamin skalik... penat tuuuu kena angkat kerusi meja.. dahla berat2... mmg keje berat tul la beberapa ari tu... lepas abis kemas umah.. siapla keje.. tinngal keje utk doorgift je... membungkus n mempacking....
nasib baek ade jiran2 n sdara yg tolong.. so xde la penat sgt nk siapkan doorgift yg beratus2 bungkus tu...

so hari yg ditunggu tiba jua.. 6.6.10.. tarikh abg aku disatukan dengan tunang die.. setelah hmpir setahun mengikat tali pertunangan.. so pagi2 lagi aku dah bgun nk bersiap.. sbb nk bertolak dr rumah kul 8 pagi..

masa ni ngah tggu abg aku bersiap nk pakai sampin smua.. smpat bergambar ngan mak sedara dulu... hhehhee

smpai kat umah pengantin ppuan pukul 11 pagi... sebagai anak dara.. mcm biasala.. mesti dapat tugas pegang dulang hantaran.. hehehe

abg aku slamat dinikahkan dengan skali lafaz je.. alhamdulillah
( mana taknye.. die ckp die hafal ayat tu dah hmpir sebulan.. siap letak ayat tu kat screen saver handphone.. hahaha)

No comments:

Post a Comment